14 June 2008

Živalski vrt v Ljubljani

Danes smo se na sinovo željo odpravili v živalski vrt v Ljubljano. Živalski vrt v Ljubljani ni prav poceni (vstopnina za odrasle je 6 evrov, za šolarje pa 4,5 evra), vendar tako pač je. Infrastruktura se od moje mladosti ni prav veliko spremenila. Trudijo se, vendar se vseeno čuti, da so omejeni s sredstvi. Mnoge (predvsem meščane) moti smrad, ki pa je običajen pojav pri živalih. Mene so bolj razočarale razmere v katerih živijo živali. Za malo katero bi lahko trdil, da ima dovolj prostora (če temu v ujetništvu sploh lahko tako rečemo). Večina pa se stiska v premajhnih prostorih ali ogradah. Prav žalostno, če ne že kaj hujšega. Človek se vpraša, če ima vse to sploh smisel, saj to po mojem mnenju meji že na mučenje živali (ki so že tako odtegnjene od naravnega okolja). Res je, da je večina teh živali rojenih v živalskih vrtovih, vendar je pogled na (recimo) leva prav žalosten. Eden od volkov mi je na pogled deloval zelo ubogo, saj se je komaj vlekel (poleg starosti ima očitno poškodovano nogo). Kakšne živali ni bilo v ogradi (na nek način bi ji privoščil, da je pobegnila), opicam prenavljajo domovanje ...
Zato velja vprašanje, če je vredno ogleda. Vsaj pogostega zagotovo ne. Pretirane gneče (predvsem zaradi vremena) k sreči ni bilo.
Vreme je bilo na meji dežja, saj so bili na nebu temni oblaki. Oblačno vreme je sicer za fotografiranje primerno, vendar je bilo v gozdu precej temno. S seboj sem imel 70-200 f4 IS (brez stojala seveda), zato sem občutljivost dvignil na ISO 500. Na večini posnetkov moti predvsem ograja (ker so prostori majhni, je živali težko ujeti kje drugje kot ob ograji), pa tudi shojenost pod nogami. Tukaj je nekaj posnetkov:

No comments: