17 April 2011

5. mednarodni festival gorniškega filma Domžale

V tem tednu se je zaključil 5. mednarodni festival gorniškega filma Domžale. V majhni ekipi, ki jo je vodil neutrudni Silvo Karo, sem bil fotograf festivala. Spanja je bilo le nekaj ur, saj sem želel poleg festivala polno izrabiti čas tudi za službo in ostale (družinske) obveznosti. Sredi festival je crknil moj delovni konj (objektiv 24-105 f4 - prva Canonova zadeva, ki mi je crknila :-)). Rešitev se je pokazala v Foto izposoji, kjer sem si za 40 evrov za dva dni izposodil 24-70 f2.8.
Kratek odgovor še preden pridejo vprašanja (fotografov, ki nihajo med tema dvema objektivoma) - po primerjavi bi se sam še enkrat odločil za 24-105 (ima večji domet in stabilizacijo slike, res pa je, da nima tako odprte zaslonke). Oba objektiva sta optično in mehansko odlična in ne gre iskati dlake v sliki, razlika je le v prej omenjenih točkah.
Tukaj je nekaj utrinkov:


Za vse tiste, ki so me prosili, da jim povem, kateri filmi Festivala gorniškega filma so mi najbolj sedli v srce:
- Maša in Medo (super ruska risanka - kapo dol avtorjem)
- Švicarski stroj (Ueli Steck)
- Točka brez povratka (pretresljiv film z izrednim preobratom v drugem delu)
- Potovanje na konec zime (odlični posnetki divjadi v res hudi zimi)
- Sfinga (je potrebno sploh kaj povedati?).

No comments: